سبد کالا
این روزها مدام فکری ام که این سبد کالا از کجا آمد و چه شد که آمد و تا کجا ادامه دارد و اصلا این سبد کالا چی هست و الخ! البته از مناسبات و مسائل اقتصادی چندان سر در نمی آورم و نمی توانم سر و ته مسائل اقتصادی را هم بیاورم، اما از آنجایی که سوال پرسیدن جرم نیست و خب این نپرسیدن است که عیب است و نادانسته مردن چندان ممدوح نیست سوالم را بلند تکرار می کنم: اگر یارانه ها گداپروری بود، سبد کالا چطور؛ می تواند گداپروری باشد؟ البته این مدلی هم می توان این سوال را تکرار کرد: حضراتی که یارانه ها را گداپروری می دانستید و از گرفتن صدقه شرم داشتید، سبد کالا در تقسیم بندی شما چه عنوانی خواهد داشت؟
بی ربط نوشت: سلام سینما این چند روز گوش همه را کر کرده که یعنی ما توانستیم مردم را به سینما بکشانیم و آشتی کردند مردم و سینما و این حرکتی بزرگ بود و عجب عجب عجب! با تعجب فکر می کردم مثل اینکه حضرات خبر ندارند چهار سال است که مردم با سینما آشتی کرده اند و نه تنها خودشان برای جشنواره عمار فیلم می سازند بلکه با خانواده و حتی خانواده شهدا به سینما می روند تا در کاخ سینما فلسطین و مسجد و حسینیه و مدرسه و حتی خانه های خودشان فیلم ببینند. می خواهم بگویم توی آن یکی آشتی، مردم حتی سینما را به خانه های خودشان بردند! این قهر و آشتی چه صیغه ای است پس؟